VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU NA MYČKU ČERNÉHO NÁDOBÍ

Publikováno: 4. 4. 2022

Zadavatel:

Základní škola Praha — Kbely, Albrechtická 732/1, Praha 9 — Kbely, příspěvková organizace

IČO: 61384780

Zastoupená Mgr. Bc. Květoslavem Přibilem, MBA (dále jen „zadavatel”)

 

Správce zakázky:             

Veronika Joudová, referent majetkové správy zadavatele

Mobil: +420 732 176 054

  1. Název veřejné zakázky: „Mycí stroj černého nádobí pro jídelnu ZŠ Praha - Kbely”
  2. Vymezení plnění veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku mycího stroje (dále jen veřejné zakázky) Předmětem plnění je realizace veřejné zakázky „Mycí stroj černého nádobí pro jídelnu ZŠ Praha - Kbely” v rozsahu specifikovaném touto výzvou.
  3. Předpokládaná hodnota plnění: 490 000,- Kč bez DPH

Předpokládaná cena je jako maximální přípustná. Nabídky uchazečů, které budou tuto cenu překračovat, budou z hodnocení vyřazeni.

Součástí plnění je dále zajištění všech činností s úplnou realizací veřejné zakázky a jejím komplexním předáním zadavateli.

     4. Lhůta pro podání nabídky

Nabídku lze podat v písemné podobě, elektronicky na výše uvedený email, nebo elektronicky do datové schránky zadavatele: eqmzma5

Nabídku doručte nejpozději do:  8. 4. 2022 do 10:00

Nabídka musí být doručena nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek stanové výše a musí být označena „MYCÍ STROJ ČERNÉHO NÁDOBÍ PRO JÍDLENU ZŠ PRAHA - KBELY”. za včasné doručení nabídky nese odpovědnost účastník.

  1. Doba a místo plnění veřejné zakázky

Závazný termín předání zakázky dodavatelem v sídle zadavatele je do 14. 04. 2022. V případě nesplnění termínu dodání je objednávka neplatná a dodavatelem zakázky může být další účastník dle pořadí vyhodnocených nabídek. Místo plnění veřejné zakázky je na adrese: ZŠ Praha — Kbely, Albrechtická 732/1, 197 OO Praha 9 - Kbely

  1. Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti.

Jediným hodnotícím kritériem je cena, když každý uchazeč je povinen písemně zajistit tyto požadavky zadavatele:

    • Oprava a servis do 24 hodin od nahlášení poruchy
    • Záruka na dodané zboží min. 3 roky
    • Výměna nepoužívaného nebo vadného zařízení za nový či jiný do 5 pracovních dnů
    • V případě nesplnění těchto podmínek bude nabídka vyloučena a rovněž bude vyloučena nabídka, která nebude v souladu s požadavky uvedenými v této výzvě.

 

Základní škola Praha - Kbely, příspěvková organizace, Albrechtická 792/1, 197 00 Praha 9 Kbely, IČO 61384780

    • Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
  1. Požadavky na splnění kvalifikace

Dodavatelé, kteří se budou ucházet o veřejnou zakázku, doloží ve své nabídce výpis z obchodního rejstříku, kde předmět podnikání musí odpovídat kvalifikačním podmínkám veřejné zakázky.

80 Požadavky na zpracování nabídkové ceny a platební podmínky

Nabídková cena bude stanovená pro danou dobu plnění jako cena maximální.

Celková cena v Kč bez DPH, vyčíslení DPH (DPH bude vyčísleno podle předpisů platných v době podání nabídky) a celková cena dodávky.

Úhrada dílčích faktur bude provedena do 21-ti dnů od převzetí faktury. Faktura bude předána po ukončení a předání jednotlivých fázích zakázky.

Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu zadavatele. Námitky proti údajům uvedeným ve faktuře může zadavatel uplatnit do konce lhůty její splatnosti s tím, že ji odešle zhotoviteli s uvedením výhrad. Tímto okamžikem se ruší lhůta splatnosti. Nová lhůta splatnosti běží od okamžiku doručení opravené faktury zadavateli

  1. Požadavek na formální úpravu

Nabídka bude zpracována v českém jazyce

Nabídka bude podepsána oprávněným zástupcem dodavatele  Cenová nabídka

Prokázání splnění kvalifikace (viz. bod 7.)

Termínovaná nabídka (celková doba plnění, zahájení a ukončení dodávky jako celku)

Záruční lhůty a podmínky

Návrh smlouvy

   10. Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni

Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí 60 dnů a tato lhůta začíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek.

  1. Vyrozumění o výsledku

O výběru nejvhodnější nabídky budou uchazeči vyrozuměni e-mailem do 8. 4.2022.

  1. Závěrečná ustanovení

Zadavatel výslovně vylučuje použití postupu dle zákona 134/2()16 Sb., zákon o veřejných zakázkách, na celou tuto veřejnou zakázku malého rozsahu kromě S 27 tohoto zákona.

Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit ze zadávacího řízení uchazeče, jehož nabídka, nesplnila zadavatelem stanovené požadavky nebo neobsahovala zadavatelem požadované náležitosti.

Uchazečům v souvislosti se zrušením řízení o zadávání zakázky nevzniknou žádná práva ani nároky vůči zadavateli. Zadavatel si vyhrazuje právo toto zadávací řízení kdykoli do uzavření příslušné smlouvy zrušit, a to bez udání důvodu. Zároveň si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.

Uchazečům nenáleží za vypracování nabídek žádná odměna ani úhrada nákladů spojených s jejich vypracováním a podáním.

  13. Součástí dodávky musí být:

Mycí stroj černého nádobí, změkčovač automatický pro dvě mycí zařízení, doprava a instalace.