Výzva více zájemcům k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu ZŠKB 155/2022

Publikováno: 4. 4. 2022

Zadavatel:

Základní škola Praha — Kbely, Albrechtická 732/1, Praha 9 — Kbely, příspěvková organizace IČO: 61384780

Zastoupená Mgr. Bc. Květoslavem Přibilem, MBA (dále jen „zadavatel”)

 

Správce zakázky:             

Veronika Joudová, referent majetkové správy zadavatele

Email: ioudova@skola-kbely.cz

Mobil: +420 732 176 054

 

  1. Název veřejné zakázky: „Zabezpečovací systém stará budova”
  2. Vymezení plnění veřejné zakázky malého rozsahu na 4-zónové zabezpečení školy (dále jen veřejné zakázky)

Předmětem plnění je realizace veřejné zakázky „Zabezpečovací systém stará budova” v rozsahu specifikovaném touto výzvou a zadávací dokumentací.

  1. Předpokládaná hodnota plnění: 300 000,- Kč bez DPH

Předpokládaná cena je jako maximální přípustná. Nabídky uchazečů, které budou tuto cenu překračovat, budou z hodnocení vyřazeni.

Součástí plnění je dále zajištění všech činností s úplnou realizací veřejné zakázky a jejím komplexním předáním zadavateli.

  1. Lhůta pro podání nabídky

Lhůta pro podání nabídky je do 7. 4. 2022 do 10:00.

  1. Doba místo plnění veřejné zakázky

Závazný termín předání zakázky dodavatelem v sídle zadavatele je do 30. 04. 2022. V případě nesplnění termínu dodání je objednávka neplatná a dodavatelem zakázky může být další účastník dle pořadí vyhodnocených nabídek.

  1. Způsob hodnocení nabídek

Monokriteriálně — základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena.

  1. Požadavky na splnění kvalifikace

Dodavatelé, kteří se budou ucházet o veřejnou zakázku, doloží ve své nabídce výpis z obchodního rejstříku, kde předmět podnikání musí odpovídat kvalifikačním podmínkám veřejné zakázky.

  1. Požadavky na zpracování nabídkové ceny a platební podmínky

Nabídková cena bude stanovená pro danou dobu plnění jako cena maximální.

Celková cena v Kč bez DPH, vyčíslení DPH (DPH bude vyčísleno podle předpisů platných v době podání nabídky) a celková cena dodávky.

Úhrada dílčích faktur bude provedena do 21-ti dnů od převzetí faktury. Faktura bude předána po ukončení a předání jednotlivých fázích zakázky.

Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu zadavatele. Námitky proti údajům uvedeným ve faktuře může zadavatel uplatnit do konce lhůty její splatnosti s tím, že ji odešle zhotoviteli s uvedením výhrad. Tímto okamžikem se ruší lhůta splatnosti. Nová lhůta splatnosti běží od okamžiku doručení opravené faktury zadavateli

  1. Požadavek na formální úpravu

Nabídka bude zpracována v českém jazyce

Nabídka bude podepsána oprávněným zástupcem dodavatele  Cenová nabídka

Prokázání splnění kvalifikace (viz. bod 7.)

Termínovaná nabídka (celková doba plnění, zahájení a ukončení dodávky jako celku)

Záruční lhůty a podmínky

Návrh smlouvy

  • Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni

Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí 60 dnů a tato lhůta začíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek.

  • Vyrozumění o výsledku

O výběru nejvhodnější nabídky budou uchazeči vyrozuměni e-mailem do 7.4. 2022.

  1. Závěrečná ustanovení

Zadavatel výslovně vylučuje použití postupu dle zákona 134/2016 Sb., zákon o veřejných zakázkách, na celou tuto veřejnou zakázku malého rozsahu kromě S 27 tohoto zákona.

Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit ze zadávacího řízení uchazeče, jehož nabídka, nesplnila zadavatelem stanovené požadavky nebo neobsahovala zadavatelem požadované náležitosti.

Uchazečům v souvislosti se zrušením řízení o zadávání zakázky nevzniknou žádná práva ani nároky vůči zadavateli. Zadavatel si vyhrazuje právo toto zadávací řízení kdykoli do uzavření příslušné smlouvy zrušit, a to bez udání důvodu. Zároveň si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.

Uchazečům nenáleží za vypracování nabídek žádná odměna ani úhrada nákladů spojených s jejich vypracováním a podáním.

 

Bc. Mgr. Květoslav Přibil, MBA